پی ال سی دلتا ( PLC Delta )

پی ال سی دتا به عنوان معروفترین پی ال سی در رده محصولات ارزان قیمت در ایران شناخته می شود. قیمت پی ال سی دلتا نسبت به کیفیت و کارایی آن بسیار مناسب است. علاوه براین تنوع رنج محصولات و در دسترس بودن، آنها را به یک گزینه مناسب برای خیلی از پروژه ها تبدیل کرده است.

پی ال سی دلتا در سری های مختلفی ساخته شده است. پرفروش ترین سری این محصولات خانواده DVP است. پی ال سی DVP دلتا با سرعت اجرای سریع دستورالعمل ها، پایداری و قابلیت اطمینان بالا برای کاربردهای زیادی در حوزه های مختلف صنعت قابل استفاده است. پی ال سی DVP دلتا علاوه براینکه از نظر قیمت مقرون به صرفه است، دارای عملکرد منطقی سریع، دستورالعمل های کامل،  کارتهای جانبی جند منظوره و پشتیبانی از پروتکل های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با درایو، سروو، اچ ام آی، کنترلر دما و یا دیگر تجهیزات را داراست.

برای دریافت قیمت پی ال سی دلتا با ما تماس بگیرید.

پی ال سی AH دلتا ( میان رده با قابلیت Hot Swap )

پی ال سی AH دلتا راه حل های اتوماسیون را برای برنامه های سطح بالا ارائه می دهد. ترکیبی از ساختار سخت افزاری ماژولار، عملکردهای پیشرفته و نرم افزار بسیار یکپارچه، یک راه حل سیستمی برای کاربردهای پروسس کنترل ارائه می دهد. علاوه بر بلوک های عملکردی مختلف (FB)، قیمت/عملکرد عالی و تنوع فراوان ماژول ها و کارت های جانبی، پی ال سی AH دلتا همچنین کنترل حرکت چند محوره را از طریق شبکه های صنعتی مخصوص کنترل حرکتی، مانند اترکت ( EtherCAT ) ، برای انجام سرعت بالا و دقت بالا ارائه می دهد.

پی ال سی AS دلتا ( میان رده، کامپکت و ماژولار )

پی ال سی AS دلتا سری PLC AS یک کنترلر چند منظوره با کارایی بالا است.  کمپانی دلتا در این خانواده  از سی پی یو هایی با معماری SOC استفاده کرده است که می تواند دستورالعمل ها را با سرعت چهل هزار در میلی ثانیه اجرا کند و حداکثر تا 32 ماژول یا تا 1024 ورودی/خروجی را پشتیبانی می کند. پی ال سی AS دلتا می تواند تا هشت محور را از طریق شبکه Canopen به طور دقیق کنترل موقعیت انجام دهد و یا از طریق ارسال پالس تا 6 محور را با پالس های تا 200 کیلو هرتز کنترل موقعیت انجام دهد. پردازنده های موشن کنترل این خانواده پروتکل های Ethercat و Conopen را ساپورت می کنند و دارای چندین پورت ارتباطی می باشند.

همچنین این خانواده دارای بلوک های عملکرد کنترل حرکت مطابق با استانداردهای بین المللی است و حداکثر 16/24 محور واقعی را در یک سیکل همگام سازی می کند. کنترلرهای سری AS به طور گسترده در تجهیزات مختلف خودکار مانند بسته بندی ، چاپ ، برچسب زدن ، نساجی و صنایع داروسازی استفاده می شوند.

پی ال سی DVP دلتا

پی ال سی DVP دلتا شناخته شده ترین خانواده از پی ال سی های دلتا است. در ابتدای این مقاله مختصری در ارتباط با پی ال سی DVP دلتا بیان شد. در این خانواده سه سری محصول استاندارد،  باریک و موشن کنترل وجود دارند که هر کدام از این خانواده ها نیز دارای سری های متفاوتی هستند.

احتمالا مقالات زیر نیز مورد علاقه شما باشد. از شما دعوت می کنیم این مقالات را نیز مطالعه نمایید.

پی ال سی های دلتا سری DVP

پی ال سی های دلتا سری DVP-SV2

همچنین برای خرید پی ال سی دلتا شما می توانید با ما تماس بگیرید.

در صورت نیاز به کابل برنامه نوسی و یا نرم افزار و یا نیاز به مشاوره و آموزش با مجموعه نوآوران تماس بگیرید.

افزودن نظر