پی ال سی تویدو اشنایدر ( Schneider TWIDO PLC )

به عنوان طراح برجسته و تولید کننده تجهیزات کنترل و اتوماسیون، اشنایدر الکتریک طیف وسیعی از پی ال سی ها را ارائه می دهد. پی ال سی TWIDO اشنایدر برای  سیستم های با تعداد ورودی و خروجی بین 10 تا 100 عدد مناسب است. خانواده پی ال سی تویدو  طیف گسترده ای از کارت های I/O را داراست. سی پی یو این خانواده در سه سری ساخته شده است. البته تولید خانواده پی ال سی TWIDO توسط کمپانی اشنایدر الکتریک متوقف شده است.

در گذشته پروژه های زیادی توسط مجموعه نوآوران با استفاده از پی ال سی TWIDO طراحی و اجرا شده است. بر همین اساس این شرکت تعدادی از تجهیزات این خانواده را در انبار خود موجود دارد. لذا جهت دریافت بهترین قیمت پی ال سی TWIDO با این شرکت تماس بگیرید. علاوه براین شرکت نوآوران تمام خدمات مرتبط با پی ال سی TWIDO از قبیل تغییر و یا اصلاح و به روز رسانی نرم افزار و سخت افزار این محصول کمپانی اشنایدر الکتریک را انجام می دهد.

پی ال سی Twido با استفاده از نرم افزار TwidoSoft و یا TwidoSuite برنامه نویسی می شود. TwidoSuite نرم افزاری قدرتمند و همه کاره است که برای پیکربندی و برنامه ریزی پی ال سی Twido بکار می رود. TwidoSuite با طراحی هوشمند، از سالها تجربه برای کمک و ساده سازی کلیه عملیات با هدف فوریت در کاهش زمان طراحی برنامه توسعه یافته است. این برنامه برای شبکه های ارتباطی مختلف و همچنین انعطاف پذیر در پشتیبانی از هر سه سری Twido - Twido Compact ، Modular و Extreme ارائه شده است.

افزودن نظر